Εργαστήρια δεξιοτήτων και διατροφή. Τα παιδιά μας, με βιωματικό και παιγνιώδη τρόπο έμαθαν τις ομάδες των τροφίμων και τη συχνότητα με την οποία πρέπει να τα καταναλώνουμε. Διαχώρισαν τροφές σε υγιεινές και μη. Έφτιαξαν σαλάτες με φρούτα και λαχανικά αλλά και δροσερά υγιεινά επιδόρπια. Έπαιξαν επιτραπέζια παιχνίδια, χόρεψαν, τραγούδησαν, δημιούργησαν κολάζ κι ένα σωρό ακόμη δραστηριότητες. Έμαθαν να ταξινομούν τα γεύματά τους αλλά και να ζητούν από τους γονείς τους να συνοδεύουν το γεύμα τους με σαλάτα.
- Το νηπιαγωγείο
- _ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
- _ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
- _ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
- _ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΜΕ
- _ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
- _ΟΡΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
- _ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
- ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
- _Α' ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ - ΕΥ ΖΗΝ
- _Β' ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- _Γ' ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ
- _Δ' ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ - ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ
- ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ